Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko
 Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 
Vapatelineet ja niiden käyttäminen

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Heittokalastus ja vetouistelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kirjoittaja

Viesti

SiteAdmin
Site Admin

LähetäLähetetty: Ma Hei 03, 2006 10:39 pm    Viestin aihe: Vapatelineet ja niiden käyttäminen

Vastaa lainaamalla viestiä

Mitä vapatelinettä käytät...? muovista vai metallista? Saako vapateline maksaa yli 30 euroa vai onko silloin jo viisaampaa alkaa itse tekemään telinettä. Itse olen pitkään pitänyt perässä vain yhtä vapaa ja sekin on ollut saappaan varteen työnnetty, joten ei tästä paljon halvemmaksi varmaan voi saada. On kuitenkin erittäin hyviä vapatelineitä esim. Stormilla.

Kerro kokemuksistasi ja mieltymyksistäsi.

Admin, Admin

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

Jaakko
Huippu

LähetäLähetetty: Ti Hei 04, 2006 1:48 pm    Viestin aihe:

Stormin vapatelineitä käytän.Niitä on viisi kappaletta veneessä.Hintaa on yhellä noin 7€.Oon tykänny nuita käyttää ja en oo mitään 30€:n telineitä edes harkinnu ostavani.Ehkä tollaset 30€ telineet on niille hyvät jotka harrastaa uistelua kilpailumielessä.Mutta ite vain uistatan omaksi iloksi.
Itsetekemät metalliputket vetotelineenä ei sinänsä houkuttele.Pitäis alkaa niihin sitten kaikkia pehmusteita väsään reunoihin teräviin kohtiin.Se on nimittäin aika ilkee kun vedossa kala tempasee ja jättää vapaan ilkeen jälen kun se metalli painautuu sitä vasten. Confused

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

tr123
Harrastaja

LähetäLähetetty: Ti Hei 04, 2006 5:55 pm    Viestin aihe:

Itse käytän näitä 30€ vapatelineitä niissä on muovia sekä metallia en muista vaan minkä merkkiset ne on. Muut telineet (halvemmat) ovat tuntuneet niin haurailta ettei ne kestä jos iso nappaa kiinni. Toki poikkeuksiakin varmasti löytyy halvemmistakin telineistä. Kertoilkaa kokemuksia halvoista merkeistä niin niitä vois joskus kokeilla. Nämäkin 30€:n telineet antaa periksi pitkille levittäjä vavoille eli niille on tehty sitten itse telineet.

Takaisin alkuun

Jaakko
Huippu

LähetäLähetetty: Ke Hei 05, 2006 1:26 am    Viestin aihe:

No eipä nuo Stormin muoviset oo kovin haurailta tuntunu.Pelittäny jo vuosia ja eipä oo särkymisiä tullu mihinkään telineeseen.Isoin mikä siitä on nykässy on puolta kiloo vaille 10kg.Ja luulis semmosen tempovan,joten on siinä telineellä kestämistä.Ja kestäny on

Takaisin alkuun

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Heittokalastus ja vetouistelu Kaikki ajat ovat GMT + 5 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Etusivu Eräretkeily Metsastaminen Kalastaminen Saaliskaloja Päivitykset Galleria Palaute