Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko
 Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 
Benelli Nova

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Aseet ja patruunat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kirjoittaja

Viesti

jpekkam
Harrastaja

LähetäLähetetty: Ti Elo 22, 2006 11:00 pm    Viestin aihe: Benelli Nova

Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki ko. haulikon omistajat kokemuksia Benelli Nova 12/89 halikosta. Itse laitoin tuommosen viime syksynä. Makso sillon 750€ Camo -värityksellä ja jatkosupistajalla. Haulikolla on ammuttu satoja satoja kertoja eikä ainuttakaan "sylttyä" ole tehnyt. Olen ollut kyllä enemmän kuin tyytyväinen, että laitoin tuon haulikon. Perää pitäisi saada jatkettua jollain ihmeen keinolla, tuossa kun ei onnistu tehdä väliin mitään liuskoja, koska siinä on semmonen kuminen peräosa jossa on hahlot ja se painetaan osittain perän sisälle. Mikäli pumppuhaulikko ei kiinnosta, niin sitten tuo ei tietenkään ole hyvä vaihtoehto. Itselläni on ollut n.10 vuotta pumppu ja sitä kautta oppinut ampumaan pumpulla. Aiemmin oli Mosbergin pumppu 12/89, mutta se ei kyllä ainakaan mulla toiminu yhtään, aina teki jotaki ihime sylttyjä ja loppujen lopuksi alako tekeen semmosta, että panos ei lauennut. Nallipiikki varmaan veteli viimisiään. Itse voin kyllä suositella tuota Benelliä kaikille, jotka ovat laittamassa pumppuhaulikoa.

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

remington870
Konkari

LähetäLähetetty: Ma Tam 15, 2007 2:44 am    Viestin aihe:

Itse en ainakaan tykkää niinkään aseesta. Aika ruma (minun mielipide) vaikka eihän ne sorsat siellä metällä haulikon ulkonäköä katso. Pitkäkätisten ase, jossa iso etu tähtäin, joka ei miellytä. Ei sovi käteen niin hyvin kuin remari ja helisee liikaa. Onhan tuo muutaman kympin kalliimpikin kuin remari. Novastahan löytyy myös etutukista se nappula mitä painamalla ja saman aikaisesti vetämällä tukki taakse niin poistaa vaan piipussa olevan panoksen. Mielestäni tuo on aika turha homma kuitenkin. Benelli on kyllä mahtava asemerkki, mutta mielestäni huonointa Benelliä mitä löytyy niin on Nova
Kaverilta kyseinen ase löytyy kehuja siltä on tullut, mutta kyllä sitä vähän kaduttaakin.
Remarin pumpulla metsästän ja tulen metsätämään. (kaikki edellä mainittu on minun mielipidettäni Wink )

Takaisin alkuun

sorsastaja
Huippu

LähetäLähetetty: Ti Lok 16, 2007 1:26 pm    Viestin aihe:

tänään soittelin aseliikkeisiin ja SAATTAA kaupat syntyä juuri tuon novan kanssa Razz hinta ei ole paha: 400e jää hintaa mukaan tulee: kantolaukku,5 supparia. huono pitää tuon olla etten osta..

Takaisin alkuun

sorsastaja
Huippu

LähetäLähetetty: Ke Lok 17, 2007 11:09 pm    Viestin aihe:

sorsastaja kirjoitti:
tänään soittelin aseliikkeisiin ja SAATTAA kaupat syntyä juuri tuon novan kanssa Razz hinta ei ole paha: 400e jää hintaa mukaan tulee: kantolaukku,5 supparia. huono pitää tuon olla etten osta..

joo eipä tullukkaan kauppoja,ei miellyttänyt tuo torrakko..

Takaisin alkuun

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Aseet ja patruunat Kaikki ajat ovat GMT + 5 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Etusivu Eräretkeily Metsastaminen Kalastaminen Saaliskaloja Päivitykset Galleria Palaute