Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko
 Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 
Remington Model 870 Express Magnum?
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Aseet ja patruunat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kirjoittaja

Viesti

Hylsysoppa
Moderaattori

LähetäLähetetty: Ti Hei 18, 2006 8:04 pm    Viestin aihe:

Vastaa lainaamalla viestiä

Kaveri osti viime syksynä samanlaisen aseen mutta synteettisellä tukilla. Tuo remingtonin pumppumallihan on toimintavarmimpia ja siksipä samainen ase on virkakäytössä jenkkilän "seriffeillä". Itse tykkään kyseisessä aseessa sen "siroudesta" varsinkin ohut pistoolikahva on mieleen. Hyvät kaupat olet tehny, onnittelen.

Van varmasti osu, käyvväänpä kahtomassa...

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

Ukkoteeri
Tosi Tekijä

LähetäLähetetty: Ti Hei 18, 2006 8:28 pm    Viestin aihe:

Parempi se toki puutukkisena olla. Näin ainakin itse ajattelen. Onhan toki synteettinen tukki kestävämpi ja muuta mutta kyllähän se puutukki on perninteikkäämpi ja hienompia.

Itsellä oli pari vuotta tuo remarin pumppu, juuri sama malli ja piipun pituus. Pumppuhaulikoksi se on erittäin hyvä, kestävä ja toimintavarma. Ainakin minulle se sopi kuin nakutettu. Se vaan että en oikein tykännyt ampua pumpulla joten vaihdoin sen päällekkäispiippuiseen. Mutta jos joskus vielä ostaisin pumpun, olisi se ehdottomasti Remington 870 Express magnum.

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti

Torgoth
Moderaattori

LähetäLähetetty: Ti Hei 18, 2006 10:05 pm    Viestin aihe:

Minullakin on tuo Remington jo kolmattatoista vuotta, ei mitään valittamisen aihetta. Minulla on tosin 21" piipulla, näppärämpi käsitellä kuin pitkäpiippuiset, eikä tuo silti niin paljon pidempi piippuiselle kantamassa häviä, että siitä minulle haittaa olisi. "Ylijäämä" Remingtoniin, siis samanlaiseen 870:seen tilasin pistoolikahvatukin, saa nähdä, miten se istuu käteen, jos hyvin, siirrän tukin omaan aseeseeni. Onnittelut Poropaimenelle hyvästä valinnasta!

Takaisin alkuun

Torgoth
Moderaattori

LähetäLähetetty: Ti Hei 18, 2006 11:53 pm    Viestin aihe:

Poropaimen kirjoitti:
Mutta mikä panos on kyseiseen aseeseen paras, kokemuksia?

Imperialin Super Load on minulla ollut luottopaukkuna kyyhkysjahdissa, mutta ilmeisesti sen valmistus on lopetettu, joten nyt olen yrittänyt haalia kaikennäköisiä kuteja, että löytäisin uuden. Winsun Rangerit ovat ainakin käytännössä toimivuutensa osoittaneet, kuviota en niillä ole koskaan ampunut, mutta eipä ole riistakaan paikkolaukauksia tarvinu.

Takaisin alkuun

Ukkoteeri
Tosi Tekijä

LähetäLähetetty: Ke Hei 19, 2006 9:27 pm    Viestin aihe:

Torgoth kirjoitti:
Poropaimen kirjoitti:
Mutta mikä panos on kyseiseen aseeseen paras, kokemuksia?

Imperialin Super Load on minulla ollut luottopaukkuna kyyhkysjahdissa, mutta ilmeisesti sen valmistus on lopetettu, joten nyt olen yrittänyt haalia kaikennäköisiä kuteja, että löytäisin uuden. Winsun Rangerit ovat ainakin käytännössä toimivuutensa osoittaneet, kuviota en niillä ole koskaan ampunut, mutta eipä ole riistakaan paikkolaukauksia tarvinu.

Totta, itselläni oli kovassa käytössä nämä winsun ranger plussat ja kyllä niillä riista tippui kun oli tippuakseen. Joskus myös remingtonin Shur shottia sillä ammuin ja sillä myös tippui riista.

Takaisin alkuun

Pekko-
Noviisi

LähetäLähetetty: Su Hei 23, 2006 11:42 pm    Viestin aihe:

Kyseinen remingtoni on ollu itellä viisi vuotta, ja tosi tyytyväinen olen ollut. Tahtoo vain olla hiukan ranttu paukkujen suhteen ainakin tuo minun yksilö: jotkut patruunat nimittäin tarttuvat patruunapesään laukauksen jälkeen jostakin syystä. Kuitenkin, Winchesterin Rangerit ja Remingtonin Shur Shotit ovat toimineet moitteetta ja ovat antaneet hyvää kuviotakin.

Takaisin alkuun

jänistäjä
Sikahyvä

LähetäLähetetty: Su Mar 19, 2006 2:05 am    Viestin aihe:

itselläni on ollut nyt n.3,5kk tuo ase ja moitteettomasti on toiminut.Aseella o hyvä ampua ja tukki on hyvän mittainen itselleni.Ei ole jumittanut lainkaan ja on erittäin nopea ladattava.Tähtäin nuppikin näkyy hyvin hämärässä jos ampuu esim.jänistä.Parhaimpia haulikoita joita olen käyttänyt.

Takaisin alkuun

Torgoth
Moderaattori

LähetäLähetetty: Su Mar 19, 2006 2:20 pm    Viestin aihe:

Ostin syksyllä Miragen Clever High Velocityä, Remingtonin ShurShot Fieldiä, Tunetin Palombea(muistaakseni) ja Sellier Bellotin Mini Magnumia, kaikki 3,5 millin haulilla ja 36 gramman latauksella paitsi SB 42,5 g. Hintaa oli kaikilla saman verran, eli n. 10 e/25 kpl rasia. Näistä voiton vei ehkä yllättäen Mirage, joten ensi syksynä vaihtuu minulla ShurShotit Mirageen, jos en parempaa satu löytämään. Siis pelkkää kuviota ammuin.

Takaisin alkuun

remington870
Konkari

LähetäLähetetty: To Mar 30, 2006 12:39 am    Viestin aihe:

Hylsysoppa kirjoitti:
Kaveri osti viime syksynä samanlaisen aseen mutta synteettisellä tukilla. Tuo remingtonin pumppumallihan on toimintavarmimpia ja siksipä samainen ase on virkakäytössä jenkkilän "seriffeillä". Itse tykkään kyseisessä aseessa sen "siroudesta" varsinkin ohut pistoolikahva on mieleen. Hyvät kaupat olet tehny, onnittelen.

Kyllä on muuten mahtava ase onnitelen oikeaa päätöstä. Itsellänikin on Remington 870 12/89 mahtava peli. Myös suomen poliisi ja rajavastiosto käyttää kyseistä asette. Luultavasti maailman käytetyin pumppu. tsemppiä

Takaisin alkuun

Jaakko
Huippu

LähetäLähetetty: To Mar 30, 2006 12:50 am    Viestin aihe:

remington870 kirjoitti:
Itsellänikin on Remington 870 12/89 mahtava peli. Myös suomen poliisi ja rajavastiosto käyttää kyseistä asette. Luultavasti maailman käytetyin pumppu. tsemppiä

Ja myös puolustuvoimat käyttävät tuota Remingtonia, vaikka pesänä 89:n sijaan on 76.

Takaisin alkuun

remington870
Konkari

LähetäLähetetty: Ti Hel 13, 2007 11:50 pm    Viestin aihe:

Jaakko kirjoitti:
remington870 kirjoitti:
Itsellänikin on Remington 870 12/89 mahtava peli. Myös suomen poliisi ja rajavastiosto käyttää kyseistä asette. Luultavasti maailman käytetyin pumppu. tsemppiä

Ja myös puolustuvoimat käyttävät tuota Remingtonia, vaikka pesänä 89:n sijaan on 76.

Kyllä näin on tuo unohtui mainita.

Takaisin alkuun

remington870
Konkari

LähetäLähetetty: To Maa 01, 2007 1:09 am    Viestin aihe:

Sen verran pitää vielä mainita remarin pumpusta, että helppo purkaa osiin ja puhdistaa. Helppo purkaa osiin ja paljon varaosia ja muuta. Uusia tukkejakin löytyy joka lähtöön pistoolikahvaisesta camoon. Mahtava ase, en aijo koskaan luopua aseestani, joka on tietenkin Remington 870 express super mag.

Takaisin alkuun

sorsastaja
Huippu

LähetäLähetetty: To Maa 08, 2007 1:54 am    Viestin aihe:

minullakin olisi kiinnostusta tuota remaria kohtaan,tällä hetkellä on jo yksi pumppu mossberg 835. kaverilla on tuo remington ja ainakin silloin kun olen ollut näkemässä niin se on vakuuttanut varmuudellaan.
loisto peliltä vaikuttaisi Smile jos vaan raha tilanne antaisi jälkeen niin hommaisin tuon heti Wink

Takaisin alkuun

remington870
Konkari

LähetäLähetetty: Ma Maa 12, 2007 12:51 am    Viestin aihe:

sorsastaja kirjoitti:
minullakin olisi kiinnostusta tuota remaria kohtaan,tällä hetkellä on jo yksi pumppu mossberg 835. kaverilla on tuo remington ja ainakin silloin kun olen ollut näkemässä niin se on vakuuttanut varmuudellaan.
loisto peliltä vaikuttaisi Smile jos vaan raha tilanne antaisi jälkeen niin hommaisin tuon heti Wink

Suosittelen sinulle varmuudella kyllä remarin pumppua, kun vielä pumppuun olet oppinut. Hyvä hintalaatusuhde ja kaikki. tsemppiä

Takaisin alkuun

jänistäjä
Sikahyvä

LähetäLähetetty: Ma Maa 12, 2007 8:50 pm    Viestin aihe:

on hyvä haulikko tosiaan.Osta niin et pety.

Takaisin alkuun

saajo
Harrastaja

LähetäLähetetty: Ma Maa 12, 2007 10:37 pm    Viestin aihe:

Smile

Menkäähän ja kokeilkaa useita markkinoilla olevia pumppuja. Huomaatte eroja. Ei se remari autuaaksi tee Very Happy
Kyllä nuo on käypäsiä pelejä määrättyyn asti, mutta ei ne mitenkään loista.

Perus kankena oiva peli jos harrastelee jahti hommia ihna perus tyyliin. Samoin mossbergit ja vaikka benellin nova.

Takaisin alkuun

sorsastaja
Huippu

LähetäLähetetty: Ma Maa 12, 2007 11:26 pm    Viestin aihe:

ikäväkseni joudun toteamaan että raha tilanne ei salli uuden haulikon hommaamista Sad mutta jospa kesällä pääsis jonkilaiseen hankkeeseen ja sais tuon hommattua,ei tiedä vielä Smile

Takaisin alkuun

Torgoth
Moderaattori

LähetäLähetetty: Ti Maa 13, 2007 1:53 am    Viestin aihe:

saajo kirjoitti:
Perus kankena oiva peli jos harrastelee jahti hommia ihna perus tyyliin.

Minkäslainen se erikoisempi tyyli on ja mitä pumppua siihen suosittelet?

Takaisin alkuun

saajo
Harrastaja

LähetäLähetetty: Ti Maa 13, 2007 12:45 pm    Viestin aihe:

Perus jahti juha ottaa haulikon ja menee hyvällä ilmalla metsälle. Viettää muutaman tunnin tai ehkä jopa päivän. Ase puunataan aika ajoin. Ammunta määrät jää ehkä satoihin paukkuihin vuodessa.

Kovaan ryynämiseen ei remaristakaan oikein ole. Korroosio herkkää tavaraa. Vaikka noissakin on vaihtelua. Osa ruostuu ajatuksestakin jo ja osa kestää aika hyvin kosteutta. Kulumia tulee aseeseen aika äkkiä kun kertyy laukausia. Väljyyttä löytyy.....

Itsellä on kokemusta 5 pumpusta. Remarista, maverickista, winsusta, mossesta ja benellistä. Noista 2 on ollut omassa kaapissa ja muita lainaillut tarpeen tullen.

Ainoa josta en muista vikaa saaneen aikaan on ollut winsun 1300 malli. Harmi ettei ole oma. Sellaisen vois vaikka laittaa. Istuu itselle hyvin ja tuntuis toimivalta.

Takaisin alkuun

jänistäjä
Sikahyvä

LähetäLähetetty: Ti Maa 13, 2007 6:11 pm    Viestin aihe:

Kyllä olen itse mennyt sateella,hienolla säällä ja pari kertaa tammikuussa paukkupakkasilla(-25) ja no problemos tsemppiä

Takaisin alkuun

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Aseet ja patruunat Kaikki ajat ovat GMT + 5 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 1 Yht. 4

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Etusivu Eräretkeily Metsastaminen Kalastaminen Saaliskaloja Päivitykset Galleria Palaute