Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko
 Ohje   Haku   Käyttäjälista   Käyttäjäryhmät   Rekisteröidy   Käyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisään 
Riparille 2007

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Sekalaista juttua
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Kirjoittaja

Viesti

eikka-92
Harrastaja

LähetäLähetetty: La Elo 19, 2006 3:24 pm    Viestin aihe: Riparille 2007

Vastaa lainaamalla viestiä

Jos oot ripari-ikäne (niinku minä) nii mihi aattelit lähtee riparille?
Järjestetäänkö vuonna 2007 missää jotai erä-aiheista riparia? Itse olen näillä näkymin lähdössä tuonne http://www.nm.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=276&Itemid=337
Extreme-riparille. Onko joku siellä käynyt täältä?

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger

SiteAdmin
Site Admin

LähetäLähetetty: To Mar 02, 2006 2:40 pm    Viestin aihe:

Vastaa lainaamalla viestiä

Olin itse riparilla kauan kauan sitten Lapiosalmen leirikeskuksessa Posiolla. Siellä järjestetään nykyäänkin riparileirejä. Leirikeskus sijaitsee loistavalla paikalla esim. erilaisten vaellusreittien läheisyydessä ja on aivan kiinni kauniisiin vesistömaisemiin.

Leirikeskuksesta rantaan on pari metriä ja siitä on leiriläiset käsinkin nostaneet muutaman kilon lohia ja vieneet ne sitten keittiön emännille. Leiriläiset pääsevät saunomaan ja uimaan vaikka jokapäivä:)

Kävimme silloin myös Korouman rotkolaaksossa kahden päivän vaelluksen. Tämä on loistava valinta niille, jotka eivät ole valmiita maksamaan useita satoja euroja vastaavanlaisista riparileireistä. Hienoa, että näitä löytyy lähes ilmaiseksikin vielä Suomesta.

Sääskien vuoksi suosittelen sitä kesän ekaa riparileiriä Posiolla, koska tokalla on kuulemma todella paljon isoja sääskiä kiusaamassa luontoelämyksiä. Meilläkin sääsket olivat vaivaamassa vain leirin viimeisinä päivinä. Serkkupoikakin kävi saman leirin pari vuotta sitten ja oli tyytyväinen valintaansa. Loistavia muistoja jäi siltä riparilta sydämeen!

http://www.lapiosalmi.fi/
[email protected]

SiteAdmin

Takaisin alkuun

Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti

Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Luonnossa.net -palvelu Foorumin päävalikko -> Sekalaista juttua Kaikki ajat ovat GMT + 5 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Etusivu Eräretkeily Metsastaminen Kalastaminen Saaliskaloja Päivitykset Galleria Palaute